dijous, d’abril 06, 2006

dolines digitals

aquesta nit he somiat amb madò Bet.
Madò Bet, l'estoica, que em repetia:
la modernitat us farà flacs i malaltissos,
flacs i malaltissos
mentre carregava sacs de patates amb dits de penellons.

acaba de venir el metge de capçalera
m'ha reconegut una millora substancial
t'estàs enfortint, d'aquí a uns dies podràs sortir a fora,
ara pren-te aquest antibiòtic cada vuit hores.

El que el metge no sap és que ja fa dies que surto
i que gràcies a la lolita,
amb qui ens veiem al porxo alguna nit
o al terrat del seu bloc amagats de tothom
he tornat a respirar el cosmos: tinc més energia que mai.

-----

Tedi i Belette parlen d'aquest estat impropi en ella.
Tedi li fa preguntes perquè no creu
que el mal sigui ni en la primavera ni en l'amor
però Belette és esquiva,
no m'estaràs amagant res?
no t'ho estaràs amagant a tu mateixa?
no serà que et vas fer massa il.lusions amb Charles?
Belette només diu: tens raó
no es tracta de Charles, el que em passa no té res a veure amb ell.
I calla.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo sí que puc deixar comentaris!

Anònim ha dit...

Un post al dia "me sabe a poco!"
estic ben enganxada!

Anònim ha dit...

A LA FI!
QUIN MISTERI!
LA MÀQUINA EM DEIXA I NO EM DEIXA DEIXAR COMENTARIS!
ARA EM DEIXA I APROFIT L'AVINENTESA!
I ARA NO SÉ QUÈ HE D'ESCRIURE!
MENTIDA!
EM SENT EN UN MOMENT DE MUTACIÓ.
CANVIS EN LES PROTEÏNES, EN ELS ENLLAÇOS, EN LES FORMES, EN ELS EFECTES...
NO HE POGUT CONTACTAR AMB LA DOGDSON.
CREC QUE LA FALSA VENGUDA A SON ASGARD VA SER UNA ESTRATÈGIA D'ARÀLIA ARRAN DE LECHEVALIER I LA SEVA CONQUESTA.
PENS QUE NO HO VULL ACLARIR.
CHARLES NO EM DIU RES I L'ESPER.
EL RECORDADOR D'ARÀLIA