dilluns, d’abril 10, 2006

dolines digitals

el divendres vaig prendre una decisió

m'hi va portar una recerca senzilla pel google:
buscava una bona definició de Madò Bet
i m'aparegué la paraula estoica
busco estoic
busco estoïcisme
trobo que per als estoics el pneuma és l'alè vital...

i la meva pneumònia, què significa?
em manca l'alè

fent la migdiada una veu a cau d'orella em digué:
reacciona, viu
jo sol puc contrarestar aquest buit, ho sé


vaig fer la bossa amb coses meves i per a Belette
la vaig arrencar del seu son continu i esllavissadís
vaig tancar el pis amb pany i clau

----

és setmana santa i m'agafo la baixa per recuperar-me
prenc el Pirineu i traço rutes
duc pol.len, echinacea, própolis a la bossa
i unes ganes de menjar-me la primavera
que fan espaterrar el més viu

lolita m'esperarà que torni
(ens comptem les besades com a bons
col.leccionistes)
Belette s'anima
diu que em contarà més coses de Nova York
de Charles
i d'aquesta mena d'anòsmia
que li fa perdre el rastre de tot






1 comentari:

Anònim ha dit...

Fes el que et convingui, escolta el Camí... Quan tornis, t'estarem esperant. Ultreia!