dilluns, d’abril 17, 2006

dolines digitals

després de la crisi la revifalla amb una pausa de silenci que somatitzo amb extravagància o una vagància extrema per a la feina diària que em manté els projectes suspesos amb un tres i mig

res no mor

-----

el Mustatxo els ha aturat quan tornaven a sortir
i doncs? heu estat fora?
a peu per arreu
hem vingut a rentar la roba i a buscar més provisions
tornem a marxar quinze dies

quinze dies fora?
sí!, fa Belette enfadada,
i es mira Tedi que li diu: obsessiva

no li fa gens de gràcia marxar justament ara
que hi ha tantes qüestions pendents
tantes paraules per fer
tantes preguntes per escriure

però ara és Tedi qui vol trobar la coherència inalàmbrica
i Belette li és imprescindible

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No ens podem permetre el luxe de trobar-te a faltar tant... Hauràs d'inventar alguna cosa o la pena ocuparà l'espai de l'esperança...

Anònim ha dit...

Miracle! Miracle! La màquina d'H&R Sant Cugat del Vallès em deixa escriure. Un pecé bon jam (flatron L510S). Estic tan amarat de gustró tarreganí, olotí i gironí que em sent un enluxat. X. G. magnífic. R. G. joguinera. P. P. energia bona. J. M. F. desllorigador i catalitzador G. T. generós, F. S. tendre. M. sàvia. R. malabarista just (uf!). N. Ch. protectora. C. P. sorpresiva. Un festival d'afectes a voler! (Uf!) Cal retornar al infantil "If" de Ruydard Kipling. Els impostors ataquen per tot arreu. I la impostura em persegueix.
Em tir des dels lletra-segats cap al mar dels alfabets de tinta. M'enfony molt de metres, a prop dels fons de l'aigua salada i de negra blava. L'apnea vetlla sempre seguit. I també les velacions i les revelacions que caldrà recordar amb melancolia de futur i amb cura.
No n'hi ha més de fetes.
Rien ne va plus!

I la bolla no s'atura de pegar voltes sense aterrar en cap nombre.

Anònim ha dit...

Eo Eo Eo!!!
Que trobo a faltar el teu escriviure!!!! Tots els blogs orfes de tu!!!! Què farem els teus lectors entusiastes?