divendres, d’agost 04, 2006

dolines digitals

a la intempèrie

busco el teu cos africà

(apunto les paraules de Charles
ara que és al bany, per recordar
alguna hora del futur aquesta recerca)

la terra immaterial que t'amortalla
. . .per això em pintes amb fang?
la hierofania dels cossos

(tarquim sec que dilueix en aigua i escampa en taques
damunt la tela on s'esbossa la silueta del meu cos)

Daphne es fa banys un cop per setmana
amb llot del Mar Mort, he dit

(Charles m'ha demanat d'enfangar-me les natges
nua m'ha impregnat tot el darrere, fins als omòplats i el coll i les orelles
m'ha fet seure en tela llarga que ha estès al terra
i estirar-me,)

suau, sense empremtes fortes
la implicació del moviment

(amb prou feines m'ha tocat l'esquena a terra
després els pits en altra peça i les cuixes
mil intents i provatures per deixar assecar)

els africans no estan renyits amb la terra
nosaltres sí, he dit

les nostres mortalles
en l'origen

(hem deixat una estesa de gleves
del meu cos irreconeixible
amorf
embrionari
i ell s'ha anat a dutxar)

1 comentari:

Anònim ha dit...

DUES COPES ES BESEN
DUES COPES ES BESEN
DUES COPES ES BES
EN
DUES CO
PES ES BE
SEN
DUES C
OPESESBESEN
DU
ESCOPES
ES
BES
EN
D
U
ES
COPES ES BESXEN

BEXEN

BES

NANSAJOUCARENAFORÇAALEGRIATUSENCERAMOTIU''.J.AKSIEL`'2785MXZ.-AS