dimecres, de març 08, 2006

In articulo mortis

A les 5 en punt de la tarda va arribar Patrice.
Charles és a l'estudi capficat. No vol veure ningú.
Va penjar l'abric en un Bauhaus de crom
I Daphne?

Em pensava que vindríeu junts, diu Mlle.
M'ha trucat per dir-me que estava amb Régine
però que anava de seguida cap a casa.
Doncs encara no ha arribat.

Patrice duia un vestit negre,
és un Antonio Fusco
i quan Mlle li va servir una copa va dir:
i a ella no n'hi serveixes?
Mlle em va mirar, jo ben asseguda,
i amb el cap me'n va oferir
i jo amb el cap vaig acceptar.

Vols que et porti a algun lloc de la ciutat?
Patrice se'm va endur
un lloc de pel.lícula, et sorprendré,
a l'edifici de l'Estat Imperi
a la Cinquena Avinguda.

Nova York

Després em va dur a sopar a Heartland Brewery.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Citacions són passatges extrets d'un llibre i introduïts en un altre.

Visc de citacions.
Escric de citacions.
Em corr per les citacions.
Sóc carn de citació.

Anònim ha dit...

ens habitam els uns als altres

beseu-vos!