divendres, de març 10, 2006

In articulo mortis

Des que havia arribat cada dia
em llevava amb una certa pressió
al cap, de boira forta.

Vaig decidir que mentre no tinguessin
res a dir-me, jo faria la meva.

Daphne estava molt atrafegada amb la darrera desfilada
de Régine de la Tour.
Mlle Vieux m'obsessionava amb la seva dèria
del bon comportament (em feia veure de nou
a mi, com una salvatgina de bosc).
Patrice m'anava al darrere amb estupideses
de mercat de màrqueting i de mercadeigs.

em vaig inventar una amiga que vivia
a la vora del Hudson.

Mlle Vieux i Patrice no em permetien
visitar-la tant com hagués volgut

no em deixaven de petja





2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com és l'amiga que viu a prop del Hudson?

La vull conèixer!

Escapa't de Mlle vieux i Patrice!

La teva amiga t'espera, mirant el Hudson efervescent.

Anònim ha dit...

mlle i Patrice saben que si marxo
hi haurà revolució

s'aferren a la darrera fulla de parra!