dilluns, de març 27, 2006

In articulo mortis

varen passar coses, després

jo ja no tenia febre, però Patrice em mantenia
sota una excusa ferotge: estàs pàl.lida,
massa feble per aquesta ciutat, has de reposar.
Daphne havia anat a París i a Son Asgard amb Julie Dogson i Aràlia,
i jo sols comptava amb Mlle Vieux que intentava
correspondre'm diligentment i amb fals afecte

Charles em va venir a buscar una tarda,
al cap de tardes d'esperar-me al riu

Patrice va amollar l'excusa ferotge: està pàl.lida
Charles es va enfurismar com un salvatge
i jo escoltava rere la porta

Patrice digué: Belette no és cap musa
és la nostra convidada i n'hem de tenir cura

Charles entrà a l'habitació d'una revolada
em prengué l'alè proper i digué: què vols fer?

em vaig escapar al Hudson

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ens obsedeix la visió d'un horitzó impossible a l'altra banda del mar, de l'oceà ben ample, en un continent ben nou... Ens obsedeix poder ultraviure plegats una altra vida distinta on totes les circumstàncies ens siguin propícies... ¿Ens fuguem demà?