dissabte, de març 18, 2006

In articulo mortis

va ser una casualitat immensa?

matí de dijous estrany
al Hudson, molt poca gent

jo llegia intranquil.la
amb pocs motius
intentava fer veure que llegia,
el cap s'omplia de veus
que no venien del silenci del riu
ni de les paraules escrites
ni dels propis pensaments

potser el batec d'una ala a l'altra punta de l'univers

em vaig alçar d'una revolada del banc
perquè no era aquell banc
simplement per això: no és aquest banc
l'únic que sabia. un banc
i això és no saber res.

vaig marxar

caminava amb pressa cap al pont de manhattan
vam xocar literalment
amb Charles

sortia d'una oficina del CityBank

no vam saber per on començar

vine a l'estudi
i hi vaig anar

2 comentaris:

Anònim ha dit...

la papallona aleteja immòbil en el caire dels teus llavis entreoberts... Ets la meva millor ficció.

Anònim ha dit...

He deixat les meves ditades damunt els mots "Hudson" "Charles" "Nova York" "Belette" "Bruno" "llavis" "retroalimentació" "carícia" "bes" "oxigen" "bes""Mlle Vieux" "Patrice" "somni" i totes les policies podran trobar el nom de l'assassí a través de les meves empremtes digitals.
Fa sol.
No fa sol.
Estic sol.
Sòl!