dilluns, de juny 12, 2006

dolines digitals

episodis de trinxera

Belette m'ha parlat de les passions
que ens desencadenen

per mi les passions més aviat encadenen,
fan desitjar obcecadament la continuació
d'un mateix estat, que la punta de l'iceberg
que ens sosté en l'exaltació no disminueixi,
que no se'ns empassi la fredor de la indiferència...
però aquests ardors desgelen i ens fan sucumbir

quan em vaig enamorar de Belette
fa molts anys, intentava mantenir-me
en l'efusió amb masturbacions continuades
esclau de la seva fotografia,
una polaroid feta davant el mur de Son Asgard

ella anava i venia amb Charles arreu
i jo vaig acabar fent aigües:
em feia mal el penis i Belette seguia lluny
cega i muda als meus esclats

potser sí que entenc Belette
però és massa idealista

em canso
vaig a llegir Cocteau


1 comentari:

Anònim ha dit...

ENTONACIONS

Només desig estar al teu costat

Besar-te els llavis

Estar entre els teus braços

Sentir-me feliç

Si em fas triar entre tu la riquesa

amb aquesta grandesa que duu

em qued amb tu

Si em fa triar entre tu i la glòria

ai amor

em qued amb tu

i t'estim i t'estim

i només desig estar al teu costat

sentir entre els teus braços que som

molt feliç...

Entonacions de pick-up

que ajuden a viure...

Entonacions d'un ball:

cerimònia dels encontres...

Com descriure el renou dels cossos?