dilluns, de juny 19, 2006

dolines digitals

episodis de trinxera

a vegades confonc
contrast amb contradicció

si busco el contrast de les opinions pròpies
i m'argumento del contrari del que penso
potser és perquè intento enriquir-me
i trobar la crossa que les determinacions necessiten
i no pas, com he cregut sempre,
perquè sigui un paio contradictori...

les determinacions necessiten una crossa?

si decideixo fer un vídeo que entoni tristesa
hi insertaré escenes alegres

el que em passa sovint és que potser dono tanta
importància a la crossa com a la determinació
i aquesta contradicció m'empobreix i em desestabilitza

no faig ni carn ni peix

1 comentari:

Anònim ha dit...

QUINA GOLA TORNAR A LLEGIR LA FETA DE CHARLES DE SON ASGARD I L'ESCORPÍ!

M'agraden els links cap al passat.
són el retrovisor de les històries, de les vides.

Potser tot es resumeixi en fer paisatges de retrovisor, en enfilar imatges que arriben des de darrera?
Però també hi ha imatges des dels costats, des de pertot. Cal no oblidar-ho.
Emperò el retrovisor és un bon conductor de la literatura.
I tota la meva feina passa per la recerca de bons conductors d'aquesta mena.

Pels descobriments de bons conductors!

Són tan rars!