dijous, de febrer 01, 2007

dolines digitals

episodis de trinxera

ens passàvem hores amb Belette
sense avorrir-nos gens ni mica
mirant el foc de nit

a la finestra nevava

miràvem el foc i nevava
a fora queia neu
davant del foc em cremava
el vidre fred i la brasa
i un calfred d'espurna
a dins, el genoll de Belette
a frec, i la flama groga
blanc a fora de nit
a dins la llum taronja
en el perfil de brasa
la galta encesa en blanc
la seva pell de neu en flama

la vaig besar

em va mirar i digué:
no hi tornis

a la finestra nevava

miràvem el foc i nevava
a fora queia neu
davant del foc em cremava
el vidre fred i la brasa
i un calfred d'espurna
a dins, el genoll de Belette
a frec, i la flama groga
blanc a fora de nit
a dins la llum taronja
en el perfil de brasa
la galta encesa en blanc
la seva pell de neu en flama


la vaig besar


1 comentari:

Anònim ha dit...

CAL BESAR
BESAR SENSE DESCANS
BESAR TOTTEMPS
BESAR MATÍ MIGDIA NIT
BESAR COM ALENA
BESAR SENSE ATURALL
BESAR INFINITAMENT
BESAR
BESAR
BESAR

BES!!!!!!