diumenge, d’abril 08, 2007

dolines digitals

equilàters

...Nova York va ser...
com un parèntesi de maregassa
entre dos continents: el passat i el present

ho escric

els dies que Venetia va desaparèixer
(la punta de l'iceberg en superfície)
Charles i jo vam treballar d'immersió
en apnea al fons de l'origen

les mortalles

calma en suspensió
abans del salt

el fang, el llot
em van portar records vius

en tancar el darrer parèntesi
vaig esclatar en plors

Charles va sortir de la dutxa
anem a escampar la boira, em digué
i m'ho expliques tot

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aràlia segueix tancada al convent de Kioto.
Es la notícia que li ha donat Charles al Recordador.
Charles ha arribat quasi mort.
Recorda a Belette.
Emperò necessita molta de pau i tranquil·litat per refer-se.
Aràlia, al fons.