dimecres, de maig 10, 2006

dolines digitals

eclàmpsies col.laterals

m'ennuego

Tedi li dóna copets a l'esquena
ja està, (la veu se li arruga a la gola
quan pronuncia, i continua i s'aclareix:)
Mentre Patrice era a l'àtic amb Charles,
jo prenia notes per una altra novel.la
o llegia per trobar l'àncora d'un fil narratiu.
Venetia em va servir el cafè amb llet
m'assenyalà el llibre i digué
d'aquests, no en pots fer mai cas,
(jo fullejava a les mans la Bíblia
de H. Bloom acabat de comprar a
Shakespeare & Co del 716 de Broadway) i
a qui esperes, the man in black?

Al cap d'una estona va baixar Patrice
emmurriat perquè Charles havia fet un esbós
malcarat que no el durà enlloc si continua així
(Venetia em retirava la tassa buida
vol prendre alguna cosa el senyor?
digué tot llepissant la taula amb un drap groc
i el seu somriure estràbic)
Anem!
(i el seu ganyot puntual que m'indicava
d'aquest, no en facis cas tampoc!)

Tedi escolta Belette des de l'ordinador
(mentre arxiva en deu carpetes els fragments
de pel.lícula editats aquests darrers dies).
Se l'escolta només se l'escolta
(mentre ella té el Cànon a les mans
i va de paret a paret endreçant,
amuntegant, capgirant l'ordre)
tens el prestatge ben escanyat, si poso aquestes pel.lícules a l'altra banda i aquests llibres a la lleixa de sota sobrarà espai i jo podré tenir aquests quatre volums en aquest racó d'aquí
(fi de contracte de lloguer:
s'instal.la a casa en Tedi
abans no trobi res
abans del proper canvi)
és difícil sintetitzar, eh?

Tedi rebufa



1 comentari:

Anònim ha dit...

ME'N VAIG A MEJAR PEIXET FREGIT.
AHIR VAIG INTENTAR ESCRIURE INFRUCTOSA-MENT

PER QUÈ?

VENETIA I CHARLES NO ARRIBEN.

CAN LOVE M'ESPERA
MUÀ