diumenge, de febrer 05, 2006

Diari d'una convalescència

Avui he tingut un somni bell i angoixant:
se m'ha encès en la memòria l'obsessió
amb Belette
de buscar líquens al mur de Son Asgard,
havien de ser tots diferents i els guardàvem
dins capses de les càmping blaves que sempre dúiem

En el somni, els líquens eren paisatges
múltiples i moguts de mareig
i colors que rastrejaven
i jo em quedava gris tot

m'he aixecat a vomitar

----

Fas molt mala cara, diu Belette.
No sé, crec que a més de la pneumònia
tinc el grip d'estómac, fa Tedi amb la mà a la panxa.
Fins que no canviïs de joc..., Belette encén l'ordinador,
segurament estàs somatitzant, ja saps, alguna cosa.
I és època de virus, cal anar despert. A mi em vindrà
demà l'informàtic, a veure si s'hi pot fer res. I tecleja:

belette_b8 arrova hotmail.com
aralia

vaja, no hi ha novetats